Hei og velkommen til Lemur!

På Lemur er vi 21 barn i alderen 3 til 5 år, og 4 voksne. Vi har et stort avdelingsrom, et grupperom, en fingarderobe, to toalett og et stellerom.

Vi har fokus på sang, musikk og bøker, både i samlingsstund, i overganger mellom aktiviteter og for å avslutte måltid.

Vi liker godt å være ute! Vi går også på turer i nærområdet. Vi har ballbinge like ved, det samme med Gneist-fotballbanen. Vi har Lilandstoppen med utsikt over Flesland, lekeplassen og fiskedammen ved Liland skole er steder vi ofte drar til. Skal vi på lengre turer og utflukter har vi 2 barnehagebusser disponible, då reiser vi til Arboretet, Japanhagen, Skageskogen m.m.

Vi har varmlunsj en gong i veka, det samme med havregrøt. Barna setter stor pris på maten som blir servert og får utfordret seg ved å prøve nye smaker.

Dei faste voksne som jobber på Lemur er:
○ Thomas Grimsbø, pedagogisk Leder
○ Madalina Stan, barnehagelærer
○ Laila Strömblad-Tennebekk, assistent
○ Erika Nyberg Fredriksen, assistent

Skal du søke barnehageplass?
Da håper vi å se akkurat DITT barn hos oss ☺ Velkommen skal dere være.