VELKOMMEN!

Liland barnehage er en privateid barnehage som åpnet dørene 26. mars 2007. Vi ligger i naturskjønne omgivelser like ved Liland Skole og idrettsanlegget til Sportsklubben Gneist. Vi har store muligheter for tur, bevegelse og naturopplevelser, i tillegg til barnehagens varierte uteområde. Våre satsningsområder er kunst og friluftsliv. Vi har både lavvoplass, to grillhytter, eget kunsthus og to 9-setere.

Barnehagen er delt inn i 5 avdelinger: Panda, Orangutang, Lemur, Papegøye og Elefant.

Elefant og Papegøye er småbarnsavdeling 0- 3 år og holder hus i underetasjen. De har eget uteområde.

Lemur, Orangutang og Panda er storbarnsavdeling 3-6 år. De holder til i 1. etasje og har også eget uteområde.

Orangutang er en utegruppe/ friluftsgruppe som har base på lavvoplassen 3 ganger i uken. Her trosser de vær og vind og koser seg ute, med både lek i trærne, spikrer, hamrer, spikker, og er veldig kreative. De er ute fra kl 09.30/10.00- 14.00.